Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Χατζηνικολάου για Άδωνι: Βάλτε μπιπ στα επόμενα δελτία αλλά το έχει παραχέσει! [βίντεο]

Adonis Georgiadis1-570

Έξαλλος εμφανίστηκε ο Νίκος Χατζηνικολάου στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star όταν κλήθηκε να σχολιάσει την νέα επεισοδιακή ομιλία του Άδωνι Γεωργιάδη στο Imperial college του Λονδίνου και τους χαρακτηρισμούς που ακολούθησαν από τον υπουργό Υγείας προς τους φοιτητές.

Διαβάστε τι είπε:

«Νομίζω ότι ο υπουργός κάνει λάθος. Ανοίγει κάθε φορά προσωπική βεντέτα με το ακροατήριο του. Τον άκουσα τώρα για παράδειγμα να χαρακτηρίζει κακομαθημένα πλουσιόπαιδα τους φοιτητές στους οποίους πήγε να μιλήσει. Γιατί πήγε να τους μιλήσει τότε; Διοργάνωσε ομιλία σε κακομαθημένα πλουσιόπαιδα; Επίσης όποιος είναι απέναντί του πολιτικά ή ιδεολογικά ή διαφωνεί με την πολιτική του είναι κομμουνιστής. Ε, με συγχωρείτε, αλλά εγώ θεωρώ ότι έτσι γυρίζουμε πολλές δεκαετίες πίσω.

Δεν είναι έτσι, όταν κανείς πηγαίνει σε ένα αμφιθέατρο με φοιτητές, με νέους ανθρώπους που το άιμα τους βράζει γιατί σε αυτή την ηλικία πρέπει να βράζει, πηγαίνει έτοιμος να κάνει διάλογο και για να κάνει διάλογο, πρέπει να έχει υπομονή και διάθεση διαλόγου. Τώρα η γνώμη μου είναι ότι ο κύριος υπουργός Υγείας το έχει παρακάνει με τις δημόσιες εμφανίσεις.

Εγώ απορώ πότε βρίσκει χρόνο και εργάζεται. Πότε βρίσκει χρόνο και εργάζεται για τα του υπουργείου του. Τον βλέπω καθημερινά σε τρία τέσσερα κανάλια, τον ακούω σε τρία τέσσερα ραδιόφωνα και τον διαβάζω σε τρία τέσσερα σάιτ και μπλογκς. Πότε προλαβαίνει να ασχοληθεί με το Υπουργείο Υγείας; Βεβαίως είναι ένας εργατικός υπουργός. Είναι από το πρωί μέχρι τα βαθιά μεσάνυχτα.

Κατά τη γνώμη μου είναι προς τιμήν του πως έχει εργαστεί στη ζωή του. Δηλαδή αυτό που άκουσα και του έλεγαν οι φοιτητές "Πήγαινε και πούλα βιβλία", έγω θα τους αντιγύριζα ότι "είναι πολύ τιμητικό ότι έχω δουλέψει στη ζωή μου σε αντίθεση με πολλούς πολιτικούς που δεν εργάστηκαν ποτέ.

Όμως το έχει... με συγχωρείτε, θα την πω την λέξη, βάλτε μπιπ στα επόμενα δελτία, το έχει παραχέσει με τις τηλεοπτικές εμφανίσεις, το έχει παραχέσει με τα συνέδρια, με το να μπουκάρει σε συνελεύσεις γιατρών, φαρμακοποιών κλπ. Μου φαίνεται ότι τα τραβάει.... η ψυχή του, για να μην πω τίποτα άλλο, αυτά που του συμβαίνουν».

Δείτε το βίντεο:

http://www.koolnews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου