Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Η Ταρίφα των Μυστηρίων

Καταγγελία αναγνώστη: Δείτε πόσα ζητούν οι εκκλησίες της Θεσσαλονίκης για μία βάφτιση!
  

Δεν έχουν το "Θεό" τους. Το ποσό φτάνει έως και τα 270 ευρώ! Δημοσιεύουμε καταγγελία αναγνώστη.

Ψάχνοντας εκκλησία για να βαφτίσουμε το παιδί μας μπήκα στη διαδικασία να τηλεφωνήσω σε κάποιους ιερούς ναούς για να ρωτήσω πρώτον εάν υπάρχει διαθέσιμη ημερομηνία και δεύτερον και βασικότερο πόσο θα μου κοστίσει το μυστήριο. Ρωτώντας λοιπόν αρχικά σε ιερό ναό στο κέντρο της Θεσσαλονίκης (κοντά στην Καμάρα) μου είπαν 200 ευρώ το μυστήριο και όταν ρώτησα τι εννοείται όταν λέτε "μόνο το μυστήριο" μου απάντησαν ότι υπάρχουν και εξτρα χρεώσεις  περίπου 70 ευρώ (για το νεωκόρο και κάτι μικροέξοδα) Στο ξωκλήσι του Αγίου Βασιλείου που βρίσκεται στο δάσος του Σειχ Σου η ταρίφα φτάνει τα 200 ευρώ ακατέβατα, ενώ απευθυνόμενος στην εκκλησία της γειτονιάς μου ανατολικά της πόλης, ο ιερέας μου είπε ότι η βάφτιση σαν μυστήριο κοστίζει 150 ευρώ αφήνοντας να εννοηθεί ότι κάτι παραπάνω θα πρέπει να δώσουμε και για το νεωκόρο.

http://www.seleo.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου