Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Θεία Λιάπη: «Δεν μιλάμε με τον Μιχάλη. Έχει κάνει λάθη»

Για πρώτη φορά μιλάει ανοιχτά η θεία του πρώην υπουργού Μιχάλη Λιάπη, Βασιλική, το όνομα της οποίας ενεπλάκη στην υπόθεση της επιδότησης της βίλας Λιάπη στο Μεγάλο Χωριό Ευρυτανίας.

Η Βασιλική Λιάπη, μιλάει στο «Έθνος της Κυριακής» για την περιπέτειά της, «αδειάζοντας» τον ανιψιό της για το περιβόητο «σαλέ», το οποίο χρηματοδοτήθηκε παρατύπως με κοινοτικά κονδύλια.

«Με μπλέξανε σ” αυτή την ιστορία. Δεν έβαλα ποτέ δικηγόρο, για να βγάλει κάποια ανακοίνωση. Όλα αυτά έγιναν ερήμην μου. Όταν πέθανε ο σύζυγός μου, Δημήτρης, βρήκαν το αδύναμο σημείο μου και έβαλαν εμένα, γιατί δεν έχω παιδιά. Είμαι μόνη μου. Ο αδελφός μου με φροντίζει και μία γυναίκα που έχω στο σπίτι», λέει μεταξύ άλλων η ηλικιωμένη.

Όσον αφορά στη θύελλα αντιδράσεων που προκάλεσε η… συμπεριφορά του πρώην υπουργού, η κ. Λιάπη, αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Δεν ανακατεύομαι. Τον Μιχάλη τον αγαπώ, είναι καλό παιδί, αλλά έχει κάνει λάθη. Έκανε λάθος με τις πινακίδες του αυτοκινήτου. Προσωπικά δεν του έχω ζητήσει ποτέ κάτι. Ούτε διορισμό, τίποτα. Μια φορά τον ρώτησα αν μπορούσε να βοηθήσει έναν ανιψιό που έχει τέσσερα παιδιά και ο Μιχάλης μου απάντησε αρνητικά».

«Η μάνα του Μιχάλη, η αδελφή του Καραμανλή, έμεινε 17 χρόνια στο κρεβάτι. Προσέφερε πολλά αυτή η γυναίκα στο χωριό. Το τι έδωσε δεν λέγεται…Έφτιαξε δρόμους, εκκλησίες, οικοκυρικές σχολές. Όλο έτρεχε, έτρεχε» υπογραμμίζει συγκινημένη η κ. Βασιλική Λιάπη.

«Δεν έχω μιλήσει μαζί του. Ούτε με τον Μιχάλη ούτε με τον αδελφό του τον Μάρκο. Ούτε και αυτοί μου τηλεφώνησαν. Μακριά, μακριά, μακριά από μένα», θα πει τέλος η κ. Βασιλική.

http://www.aftodioiksi.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου