Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Ποινή φυλάκισης έξι μηνών σε μοναχό για "άγιο" αυθαίρετο στο Πόρτο Λάγος Ξάνθης



Ποινή φυλάκισης έξι μηνών επέβαλε το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ξάνθης σε βάρος του μοναχού Νήφωνα για την αυθαίρετη κατασκευή έξω από το μετόχι του Πόρτο Λάγους του παρεκκλησίου του Αγίου Νεκταρίου.
Ο μοναχός ισχυρίστηκε ότι το μικρό οικοδόμημα έχει ήδη νομιμοποιηθεί με τις ακολουθούμενες προβλεπόμενες διατάξεις.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου