Ποινή φυλάκισης έξι μηνών επέβαλε το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ξάνθης σε βάρος του μοναχού Νήφωνα για την αυθαίρετη κατασκευή έξω από το μετόχι του Πόρτο Λάγους του παρεκκλησίου του Αγίου Νεκταρίου.
Ο μοναχός ισχυρίστηκε ότι το μικρό οικοδόμημα έχει ήδη νομιμοποιηθεί με τις ακολουθούμενες προβλεπόμενες διατάξεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου