Ποιοι ήθελαν και ποιοι όχι τη συγχώνευση της Εθνικής με την Eurobank. Οι προθέσεις του πρωθυπουργού, η στάση των Στουρνάρα, Προβόπουλου. Γράφει ο Τειρεσίας
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο επικεφαλής του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης, προκειμένου να υπαναχωρήσει ως προς το συγκεκριμένο θέμα, διαπραγματεύτηκε τρία - τέσσερα από τα υπόλοιπα θέματα που αποτελούσαν σημεία αιχμής με την τρόικα όλο το τελευταίο 20ήμερο. Εννοείται ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί, ούτε, βεβαίως, να διασταυρωθεί. Γεγονός πάντως αποτελεί ότι και αυτός από κάποια στιγμή κι έπειτα είχε πάψει να “πετάει τη σκούφια” του για τη συγχώνευση.
Το ίδιο ισχύει και για τον διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας. Μόνο που για τον κ. Γιώργο Προβόπουλο κανείς δεν γνωρίζει ποιες ήταν οι αιτίες που προκάλεσαν την αλλαγή της στάσης του. Αν βεβαίως ήταν ποτέ υπέρ της συγχώνευσης. Γιατί κάποιοι, τώρα, υποστηρίζουν ότι στην πραγματικότητα δεν την είδε ποτέ με καλό μάτι. Άγνωστο για ποιους λόγους.
Η τρόικα, πάλι, από την πλευρά της, είχε εδώ και περίπου 2 μήνες αρχίσει να “ξινίζει” με την προοπτική του deal. Κάποιοι λένε ότι της έφταιγε το μεγάλο μέγεθος που θα προέκυπτε από την ολοκλήρωση του, υπό την έννοια ότι τη “νέα Εθνική” δεν μπορούσε κανείς να την κοντρολάρει εύκολα. Άλλοι πάλι θεωρούν ότι στην άκρη του μυαλού της είχε και έχει την πώληση των δύο τραπεζών σε ξένους επενδυτές (σσ: μολονότι αν αυτοί οι τελευταίοι βρεθούν, κανονικά, θα πρέπει η κυβέρνηση να τυλίξει και τις δύο σε συσκευασία δώρου και να τις πουλήσει χωρίς δεύτερη κουβέντα - αλλά αυτό είναι πάλι μια άλλη κουβέντα, από μόνη της, και σαφώς δεν είναι του παρόντος).
Ποιος είχε το μυαλό του πραγματικά στο deal; Ο ...πρωθυπουργός, που το υποστήριζε και το περίμενε μέχρι και την τελευταία στιγμή, μόνο που δεν ήρθε ποτέ, γεγονός το οποίο από κάποια στιγμή κι έπειτα τον εκνεύρισε. Κατ' αρχήν γιατί εκτέθηκε, αφού έλεγε στους Κουβέλη, Βενιζέλο ότι “το ελέγχει”, ενώ ...δεν το ήλεγχε και κατά δεύτερον, γιατί οι στενοί του συνεργάτες τον άφησαν για μια ακόμα φορά στα κρύα του λουτρού. Μεταξύ αυτών και ο κ. Στουρνάρας που νόμιζε ότι θα περάσει στο ...απυρόβλητο.
http://voria.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου