Η τουρκική κυβέρνηση δείχνει αποφασισμένη να ξεκινήσει το σχέδιο κατασκευής του ‘δεύτερου Βοσπόρου” όπως το αποκαλούν οι γείτονες μας το “kanal Istanbul” όπως ο ονομάζεται το σχέδιο κατασκευής μιας διώρυγας από τη Μαύρη Θάλασσα προς τη θάλασσα του Μαρμαρά΄.
Ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είχε αναγγείλει το σχέδιο αυτό προεκλογικά το 2011 αλλα από τότε δεν ξανασυζητήθηκε το θέμα.
http://www.onalert.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου