Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Στο 56,7% ανήλθε το ποσοστό απορρόφησης κονδυλίων του ΕΣΠΑ


Ο πρωθυπουργός, ο υπουργός Ανάπτυξης και ο επίτροπος Γ.Χαν στο 1ο Εθνικό Αναπτυξιακό Συνέδριο Προγραμματικής Περιόδου 2014-2020Το ποσοστό απορρόφησης των κονδυλίων από τη χώρα μας διαμορφώθηκε σε 56,7% έναντι 49,2% του κοινοτικού μέσου όρου, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στις αρχές Απριλίου.
Η διαφορά από τον κοινοτικό μέσο όρο αυξήθηκε κατά 1,5 μονάδα σε σχέση με το Φεβρουάριο, οπότε η απόσταση ήταν έξι ποσοστιαίες μονάδες (55% για την Ελλάδα έναντι 49 % της ΕΕ).

Με την επιτάχυνση των απορροφήσεων η Ελλάδα κατατάσσεται στην 8η θέση μεταξύ των «27» ενώ το Φεβρουάριο βρισκόταν στην 13η θέση.

Η πρόοδος στην αξιοποίηση των Κοινοτικών χρηματοδοτήσεων αναμένεται να επιταχυνθεί τους επόμενους μήνες, με την απλούστευση των διαδικασιών απορρόφησης των κονδυλίων, την επανεκκίνηση των μεγάλων έργων, την εφαρμογή των προγραμμάτων υποστήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, κ.ά.

Στο μεταξύ, ξεκίνησαν ήδη τα Περιφερειακά συνέδρια που διοργανώνουν οι Περιφέρειες, με πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης, για το σχεδιασμό της επόμενης προγραμματικής περιόδου (2014-2020).

Θα πραγματοποιηθούν συνολικά 13 Συνέδρια (ένα σε κάθε Περιφέρεια) στα οποία συμμετέχουν η πολιτική ηγεσία και στελέχη του υπουργείου, οι Περιφερειάρχες και εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, τοπικοί φορείς καθώς και εκπρόσωποι της ευρωπαϊκής επιτροπής.
Newsroom ΔΟΛ

 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου